Montag, 8. November 2010

PAZARTESİ KONUŞMALARI / Neşe Düzel

Balıkçı: Devlet Apo’ya ‘size ihtiyaç var’ dedi


“1996’dan beri arabuluculuk yapıyorum. Öcalan bana güveniyor, onu hiç yanıltmadım. O da beni. 1996-1998 ateşkesi ve referandum ateşkesinin siyaseti, stratejisi bana ait.”


“Bazıları, Kürtleri aşağılamak babında, Öcalan’ın beklentisinin sadece kendini kurtarmak olduğunu söylüyor. Doğru değil. Öcalan, ‘önce dağdakilerin güvenliği, sonra benimki’ diyor.”
“Devlet, Öcalan’a ‘Kürt meselesi benim için artık bir aile meselesi. Bu meselenin çözümünde size ihtiyacımız var. Seninle görüşeceğim ve bunu deklare edeceğim’ dedi ve deklare de etti.”

Keine Kommentare:

GÜNCELLİĞİNİ KORUYAN HABER

MUHARREM İNCE DEN CHP YÖNETİMİNE SERT ELEŞTİRİLER

"CHP yelkenlerini doldurmuş, umut saçıyor, güçlenmiş, bu kez AKP’yi perişan edecek, derlenmiş, toparlanmış, her şey yolunda, mükk...

EN ÇOK OKUNANLAR

BAŞKA BLOGLAR